Ontdek de toekomst van klantenservice met AI in TOPdesk

Een servicedesk die meer tijd besteedt aan complexe taken in plaats van het opstellen van e-mails? Stel je een wereld voor waarin een AI je werklast verlicht en je workflow stroomlijnt. Door gebruik te maken van een AI-integratie in TOPdesk, schrijft AI e-mails voor je of geeft alvast een voorzetje voor het beantwoorden van je klantvragen.Wat dit betekent voor jouw servicedesk? Minder tijd kwijt aan routinetaken en dus meer tijd om de beste service te leveren aan klanten.We vertellen je onder andere hoe we bij TOPdesk zelf gebruik maken van AI om ons werk te ondersteunen en delen andere praktijkcases met je.

Pascal van Tilborg

Pascal werkt als technisch partner manager bij TOPdesk. Samen met een aantal collega’s is hij in de zomer van 2023 op onderzoek gegaan of en hoe AI ingezet kon worden bij de dagelijkse werkzaamheden op de Support afdeling van TOPdesk.

Overheid360

TOPdesk

Het zou altijd gemakkelijk moeten zijn om geweldige service te leveren – ook als je het druk hebt. Daarom hebben we TOPdesk gemaakt: een platform dat het werk voor je IT-servicedesk vereenvoudigt, zodat er meer tijd overblijft voor activiteiten waarmee je echt het verschil maakt.

whitepaper

TOPdesk – Eén CMDB. Volledig op de hoogte.

Kennis is macht, maar het is ook de sleutel tot efficiëntie. Met de Asset Management software houd je al je middelen bij in één overzicht. Krijg inzicht in de middelen die je organisatie bezit, wie ze gebruikt, wat ze met elkaar te maken hebben en wanneer ze vervangen moeten worden. Een duidelijk overzicht bespaart niet alleen tijd, je kunt ook proactief potentiële problemen signaleren.

Download de whitepaper

Partners