De volgende stap in digitale klantcommunicatie door gebruik van AI

Kom in contact met Postex tijdens deze informatieve sessie over digitale klantcommunicatie en kunstmatige intelligentie. Postex biedt een communicatieplatform voor het geautomatiseerd versturen van berichten (Berichtenbox, MijnOmgeving, fysieke post) naar burgers en bedrijven.  Deze communicatie kan nóg persoonlijker en beter door middel van generatieve, op maat gemaakte berichten en services. Dit levert een meer toegankelijke klantervaring op en maakt verdere optimalisatie op meerdere vlakken binnen het werkproces van de gemeente mogelijk. Sluit u aan bij de sessie van Postex en laat u informeren hoe over de toekomst van digitale klantcommunicatie dichterbij is dan u denkt.

Michiel Bosch

Michiel Bosch heeft veel ervaring in het scheidingsvlak tussen overheid en IT. Hij is werkzaam als Sales Manager Overheid bij Postex, een cloudplatform voor klantcommunicatie. Daar werkt hij op dit moment aan de versnelling van digitale documentverwerking, verzending en communicatiediensten bij gemeenten zoals Gouda, Huizen en Amstelveen.

Overheid360

Postex

Postex is een Nederlands technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Ons platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant.

Meer dan 300 bedrijven & (semi) overheidsorganisaties gebruiken ons platform om klantcommunicatie te automatiseren, zelfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden.

whitepaper

Postex – De weg naar de WMEBV

In deze whitepaper beschrijven we de eisen van de WMEBV. Daarnaast wordt ingegaan op de minimale invulling voor bestuursorganen om te voldoen en deelt Postex advies over de implementatie van de WMEBV.

Download de whitepaper

Partners