Whitepaper samenvatting

10 redenen waarom uw IT-incidenten niet sneller worden opgelost

10 redenen waarom uw IT-incidenten niet sneller worden opgelost
Ondanks de voortdurende vooruitgang van de technologie in de digitale wereld van vandaag, blijft informatie ons meest waardevolle goed. Voor een organisatie is de snelheid waarmee deze informatie wordt geleverd, herkend en geanalyseerd van doorslaggevend belang om de impact van een IT-incident effectief te beperken. Met andere woorden, de Mean Time to Repair (MTTR) wordt het best opgelost door de Mean Time to Know (MTTK) te verminderen. IT-incidenten zijn onvoorspelbaar, maar een communicatiestrategie kan u helpen voorbereid te zijn op het onverwachte.

Laten we daarom eens kijken naar 10 redenen waarom uw MTTK niet optimaal is en waarom uw IT-incidenten niet snel genoeg worden opgelost. We hebben ook een aantal tips opgenomen om uw prestaties te verbeteren en uw IT-communicatie naar een hoger niveau te tillen, zodat u meer tijd kunt besteden aan triaging en minder tijd hoeft te besteden aan het zoeken naar de juiste teamleden.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 23-03-2021
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Everbridge

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners