Whitepaper samenvatting

Hoe blijf je altijd bereikbaar voor de klanten in onzekere tijden? 6 praktijkcases

Hoe blijf je altijd bereikbaar voor de klanten in onzekere tijden? 6 praktijkcases
2020 was een bijzonder jaar: een jaar waarin de COVID-19 pandemie een onvoorziene impact heft gehad op de samenleving én het bedrijfsleven.
Vanaf de intelligente lockdown werd T-Mobile overspoeld door verzoeken van haar klanten. Want ineens kwam bij hen bijna al het personeel thuis te zitten. Hoe bleven zij in deze tijd bereikbaar voor hun klant? En voor elkaar? Deze klanten klopten bij T-Mobile aan voor connectiviteitsoplossingen: zaken waar jij wellicht ook mee zit bij jouw organisatie. Van versneld overstappen naar cloud telefonie tot het verhogen van de bandbreedte om zo zelf VPN-tunnels op te zetten. Vast mobiel integraties of extra simkaarten met grotere databundels, alles moest zo snel mogelijk worden geregeld. Dit alles om de bereikbaarheid van de organisatie te kunnen blijven garanderen.

T-mobile geeft je graag een kijkje in de keuken van de oplossingen die T-Mobile Ondernemen dagelijks aan haar klanten biedt. Speciaal voor MKB-bedrijven zijn er een aantal herkenbare praktijkcases verzameld. Uit deze voorbeelden blijkt hoe wendbaar en flexibel bedrijven kunnen zijn als het erop aankomt.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: T-Mobile
Kenmerken:
Publicatie datum: 14-01-2021
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: T-Mobile

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners