Whitepaper samenvatting

8 Grote IT-servicedesk uitdagingen... en hoe ITSM te gebruiken om ze op te lossen

8 Grote IT-servicedesk uitdagingen... en hoe ITSM te gebruiken om ze op te lossen
In deze whitepaper wordt gekeken naar de uitdagingen waar servicedeskmanagers voor staan en de trends die erachter zitten. Kansen die ontstaan door het overwinnen van elke uitdaging en praktische oplossingen die bewezen hebben te werken worden uiteengezet. Door deze uitdagingen te herkennen en aan te pakken, kan de servicedesk een gericht verbeterprogramma starten om de efficiëntie te verhogen, de kosten te verlagen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 18-09-2020
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Axios

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners