Whitepaper samenvatting

In 8 stappen kiest u de juiste communicatietool voor uw organisatie

In 8 stappen kiest u de juiste communicatietool voor uw organisatie
Organisaties -klein of groot- proberen vandaag de dag hun ‘agility’ te vergroten. Agile, Scrum en KanBan zijn termen die niet enkel meer voor IT organisaties een oplossing bieden. Vaak betekent die Agile mindset ook een betere vorm van samenwerken, want de losse communicatie via een chatprogramma en het delen van documenten via e-mail of op de netwerkschijf voldoet niet meer aan de verwachtingen van medewerkers.

Slack biedt hierin uitkomst: het is een samenwerkingshub waarin alle elementen van communicatie en bestanddeling door medewerkers op één platform samenkomt. Maar hoe weet je of Slack de juiste fit is voor jouw organisatie? Deze whitepaper beantwoordt de 8 vragen die iedere IT Decision Maker zich moet stellen bij het kiezen van het juiste collaboration platform voor hun organisatie.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: Slack
Kenmerken:
Publicatie datum: 02-07-2020
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Slack

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners