Hoe u aan de hand van AI & ML meerwaarde kan geven aan uw ongestructureerde data
Kunstmatige intelligentie (AI), inclusief machinaal leren en diepgaand leren, zal een van de meest transformerende technologieën in de geschiedenis van de wereld worden, die de meeste aspecten van ons leven beïnvloedt, of we ons er nu bewust van zijn of niet. De toepassing van deze technologieën zal waarschijnlijk de manier waarop mensen werken, studeren, reizen, regeren, consumeren en hun vrije tijd besteden hervormen. Het vermogen van individuele organisaties om de potentiële mogelijkheden van AI te benutten zal afhangen van haar vermogen om datawetenschappelijke experts in te huren en te behouden.
Een sterkere controle over interne gegevens zal altijd een netto voordeel voor het bedrijf zijn. Met sterkere mechanismen voor databeheer en -kwaliteit zullen de resultaten in initiatieven als self-service analyse en datawetenschap inherent verbeteren. En in toenemende mate zal de functionaliteit, gedreven door machinaal leren en automatisering, van fundamenteel belang zijn voor het identificeren, sorteren, classificeren en beheren van informatie op schaal. Ook de interpretatie van die gegevens zal afhangen van geautomatiseerde technologieën. Zowel onze controle over gegevens als ons vermogen om er betekenisvolle waarde aan te ontlenen zullen meer worden gedefinieerd door deze technologieën.
Dit onderzoek legt uit wat het resultaat kan zijn van het inzetten van AI in uw organisatie en geeft daarnaast 5 aanbevelingen wat u er op dit moment mee kan doen.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
Jaarbeurs maakt gebruik van functionele, analytische, social media en advertentie-cookies om je website-bezoek zo eenvoudig en persoonlijk mogelijk te maken. Op deze manier kunnen wij relevante informatie en advertenties tonen en kun je eenvoudig content via je social media kanalen delen.
Wil je relevante content zien, dan vragen we je hierbij om akkoord te gaan met het plaatsen van advertentie cookies en social media cookies. Wil je dit liever niet? Dan plaatsen wij alleen noodzakelijke, statistische en functionele cookies. Wij kunnen je dan helaas minder relevante content aanbieden en niet alle content tonen.
Wil je meer informatie over het cookiegebruik en de verwerking van jouw persoonsgegevens door Jaarbeurs kijk dan in ons Privacy Statement.