Whitepaper samenvatting

Hoe verbeter je de klantreis?

Hoe verbeter je de klantreis?
Of het een trend is of niet: klantgerichtheid is zeker niet van voorbijgaande aard. De digitalisering heeft klanten zoveel nieuwe mogelijkheden geboden dat hun behoeften alleen maar groeien en veeleisender worden. In deze whitepaper maak je kennis met een aanpak die helpt om de kloof te overbruggen door feitelijke analyse klantreizen aan operationele efficiëntie te koppelen. Een case study wordt hierbij gebruikt om niet alleen te illustreren hoe dit vroeger ging, maar ook hoe deze aanpak van invloed kan zijn op een organisatie.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 11-07-2019
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Mavim B.V.

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners