Whitepaper samenvatting

ITSM voor hoger onderwijs

ITSM voor hoger onderwijs

Onderwijsinstellingen verdienen en bouwen een reputatie gebaseerd op hun vermogen om de beste docenten aan te trekken, hoogwaardige colleges aan te bieden en een gevarieerde en zeer intellectuele groep van studenten aan te trekken. Het aanbieden van een onderwijsmethode van wereldklasse, ultramoderne technologische infrastructuur, optimale campuservaring, aanmeldprocedure en plaatsingen zijn enkele onderdelen die meewerken aan het besluitvormingsproces van studenten bij het kiezen van de juiste instelling.

Het hoger onderwijs ondergaat een verschuiving met de komst van innovatie zoals Massive Open Online Courses (MOOC), communicatiemiddelen, mogelijkheden tot samenwerking, Bring Your Own Device (BYOD), VR collegezalen enzovoort. Gebruikmaken van informatietechnologie speelt een centrale rol voor instellingen om hun diensten te moderniseren en docenten en studenten te verbinden aan de onderwijsinstelling. Met de altijd verbonden, toegankelijke, gepersonaliseerde gewoontes tegenwoordig speelt IT-servicemanagement een cruciale rol bij het verbeteren van de campuservaring voor alle belanghebbenden.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 11-07-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Freshworks

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners