Whitepaper samenvatting

Best practices om de servicedesk effectiviteit te verhogen

Best practices om de servicedesk effectiviteit te verhogen
IT-teams vormen de ruggengraat van iedere organisatie, of dit nou een grote, middelgrote of kleine onderneming is. IT-teams vormen een integraal onderdeel van het bedrijf en zorgen voor een probeemloze werking van de interne activiteiten. Inderdaad de IT-teams hebben een lange weg afgelegd sinds de vreoge dagen van de digitale revolutie in de werkruimte. In het verleden werden de IT-teams vaak ten onrechte door werknemers van een bedrijf beschouwd om alledaagse taken uit te voeren, bijvoorbeeld het zorgen dat de printer voldoende papier heeft.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 11-07-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Freshworks Inc.

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners