Whitepaper samenvatting

Geïntegreerde vaste en mobiele telefonie: De klantervaring in de houdgreep

Geïntegreerde vaste en mobiele telefonie: De klantervaring in de houdgreep

Het huidige tijdperk wordt gekenmerkt door een groot aantal verschillende kanalen dat organisaties in staat stelt te communiceren met hun klanten. Dat biedt vele nieuwe kansen en mogelijkheden, maar het brengt tegelijk grote problemen met zich mee op het gebied van controle en beheersing.

Organisaties focussen meer dan ooit op de klantbeleving, de customer experience. Een kleine klacht over moeilijke bereikbaarheid, of wat ervaren wordt als ‘slechte service’, kan immers via social media uitgroeien tot een uiterst schadelijke gebeurtenis. Het is ondernemingen er dus alles aan gelegen om greep te houden en te krijgen op de customer experience. 

De klantervaring in de houdgreep. Dat is niet geheel toevallig de titel van dit eboek. Maar hoe doe je dat? Veel bedrijven worstelen nog met vaste en mobiele telefonie als losse componenten. Dat geeft een verre van optimale grip op de customer experience – dat doet alleen integratie van beide platforms. Die integratie draagt op meer manieren bij aan een efficiëntere bedrijfsvoering en is bovendien een opstap naar een hoger doel: integratie van alle communicatiemiddelen, Unified Communications.

Dit eboek belicht de problematiek en oplossingen rond de integratie van vaste en mobiele telefonie. Het schetst achtergronden, vooren nadelen. Maar de conclusie kunnen we nu alvast geven: alleen met integratie van mobiele en vaste telefonie krijgt elke organisatie de klantervaring in de houdgreep.

FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 12-07-2017
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Tele2

Lees ook

Hoofd media partner
Media partners