Whitepaper samenvatting

Hoe integreert u vaste en mobiele telefonie?

Hoe integreert u vaste en mobiele telefonie?

Het is niet langer vanzelfsprekend datwerknemers van negen tot vijf achter hun bureau zitten en daar telefoontjes aannemen van klanten. Steeds vaker is mobiliteit vereist om het werk goed te kunnen doen. De integratie van vaste en mobiele telefonie vergroot de bereikbaarheid van uw organisatie, zorgt ervoor dat medewerkers efficiënter kunnen werken én u bespaart hiermee op uw telefoniekosten. Vast-mobiel integratie biedt gebruikers en organisaties dus vele voordelen, maar hoe pakt u de integratie aan?

Deze whitepaper bespreekt op welke drie manieren de integratie van vaste en mobiele telefonie kan worden aangepakt. Veelal wordt de keuze gemaakt tussen integratie via een eigen VoIP-telefooncentrale of via VoIP in de cloud. Maar u kunt er ook voor kiezen om mobiele apparaten via een applicatie te koppelen aan een bestaande VoIP-omgeving.

Benieuwd hoe deze drie oplossingen precies werken en wat de voor- en nadelen zijn? Download dan deze informatieve whitepaper.

FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 11-07-2017
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Tele2

Lees ook

Hoofdmediapartner
Mediapartners