Voorwaarden bezoekers

Voor deelname aan dit congres gelden de volgende algemene voorwaarden.

1. Uw gegevens

Voer altijd uw zakelijk e-mailadres in bij uw aanvraag. E-mailadressen van bijvoorbeeld gmail en hotmail worden niet geaccepteerd. Alle correspondentie verloopt via uw zakelijke e-mailadres.

Uw gegevens kunnen aan de betrokken partners ter beschikbaar worden gesteld als u uw badge laat scannen door deze partner of als u (commerciële) informatie downloadt, zoals nieuws en productinformatie of als u zich aanmeldt voor een seminar. Bekijk het privacy statement op onze website.

2. Doelgroep, prijs en betalingsvoorwaarden

Deelname aan dit congres kost € 995,- per persoon (excl. BTW). Onder bepaalde voorwaarden kunnen medewerkers van gemeenten, overheden en publieke organisaties kosteloos deelnemen. Aan kosteloze deelname stellen wij de onderstaande voorwaarden:

*U voldoet aan de doelgroepomschrijving:

  • U bent medewerker van een gemeente, overheidsinstelling of publieke organisatie;

  • Of u bent als adviseur/consultant op dit moment en tijdens het congres actief bij een gemeente, overheidsinstelling of publieke organisatie;

*U vult het registratieformulier volledig in.
*Tijdens het congres wordt een kosteloze lunch geserveerd. Indien van toepassing is parkeren voor eigen rekening.

  •  Medewerkers van leveranciers, adviesbureaus, pr/reclamebureaus en werving- & selectiebureaus, zelfstandige consultants of studenten kunnen alleen deelnemen aan het congres tegen betaling van € 995,- per persoon (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief lunch. Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, sturen wij u een factuur. Het deelnamebedrag dient binnen 7 dagen en altijd voor aanvang van het congres te zijn betaald.

3. Registratievoorwaarden

Aan dit congres kunt u, als u voldoet aan de voorwaarden, alleen kosteloos deelnemen bij voorregistratie tot en met 8 oktober 2019. Het is niet mogelijk om tijdens het congres aan te melden.

4. Annuleringsvoorwaarden

Wanneer u zich heeft aangemeld voor het congres, maken wij als organisator directe kosten om uw congresdeelname te verwezenlijken. Wij hanteren daarom de volgende annuleringsvoorwaarden:

Kosteloze deelname:

Tot 7 dagen voor het congres is annuleren geheel kosteloos. Annuleert u binnen 7 dagen voor het congres of bent u op de congresdag niet aanwezig, dan brengen wij u een vergoeding voor de gemaakte kosten in rekening. U ontvangt (bij annulering binnen 7 dagen voorafgaand aan het congres) na afloop van het congres een factuur van € 95,- per persoon (excl BTW) als tegemoetkoming in de door ons gemaakte kosten. Vervanging door een collega is toegestaan mits deze collega een gelijkwaardige functie heeft.

Betalende deelname:

Tot 7 dagen voor het congres is annuleren geheel kosteloos. Annuleert u binnen 7 dagen voor het congres of bent u op de congresdag niet aanwezig, dan brengen wij u een vergoeding voor de gemaakte kosten in rekening. U ontvangt (bij annulering binnen 7 dagen voorafgaand aan het congres) na afloop van het congres een factuur van € 95,- per persoon (excl. BTW) als tegemoetkoming in de door ons gemaakte kosten. Vervanging door een collega is toegestaan mits deze collega een gelijkwaardige functie heeft.

Annuleren kan alleen via e-mail. Wilt u annuleren neem dan contact op met onze afdeling Visitor Service via info@jaarbeurs.nl of +31 (0)30 295 5911.

5. Bevestiging en toegangsbewijs

Na uw aanvraag voor deelname voor het congres ontvangt u een voorlopige bevestiging van uw aanvraag. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u een definitieve bevestigingsmail, dat is uw toegangsbewijs.

Indien uw aanvraag wordt afgekeurd omdat u niet aan de algemene voorwaarden voldoet, dan ontvangt u hiervan van ons een bericht. U kunt uzelf dan als betalende deelnemer inschrijven of afzien van deelname.

 

Hoofdmediapartner
Mediapartners