Congres Overheid 360° - online editie

Wat kun je verwachten?

Overheid 360° wordt op 12, 13 en 14 oktober 2021 online georganiseerd. Er is een afwisselend en sterk inhoudelijk programma met keynotes door interessante sprekers, diverse breakout sessies met daarin rondetafelgesprekken met experts en webinars door aanbieders van ICT-oplossingen. Daarnaast bieden we je online netwerkmogelijkheden en is er volop interactie.

Na afloop weet je waar de grootste ICT-uitdagingen liggen om te komen tot een succesvolle digitale transformatie en ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en innovatieve toolings. Het congres is volledig ingericht op het geven van antwoorden op de vragen die je hebt vanuit jouw rol en ambities.

Thema’s congres

Overheden moeten antwoord geven op steeds complexere, vaak domein overstijgende, vraagstukken: het alarmerende woningtekort, de klimaattransitie, oplopende wachttijden in de jeugdzorg en oplopende kosten van het sociaal domein.

Met de toeslagenaffaire staat de vertrouwensrelatie tussen burgers en overheid onder druk. Bovendien is de overheid als drager van persoonsgegevens kwetsbaar voor privacy schending en beveiligingslekken. En niet te vergeten de financiële uitdaging, die door de coronacrisis nog groter is geworden.

Tijdens het congres is er aandacht voor diverse specifieke maatschappelijke vraagstukken en voor thema’s rondom datagedreven werken en digitale transformatie:

  • Dinsdag 12 oktober – Datagedreven werken
  • Woensdag 13 oktober – Digitale transformatie
  • Donderdag 14 oktober – Maatschappelijke vraagstukken

Voor wie interessant?

Congres Overheid 360° is interessant voor medewerkers van gemeenten, overheden en publieke organisaties. Overheid 360° is bedoeld voor de gehele organisatie. Zowel bestuurders als beleidsmedewerkers, specialisten, hoofden en uitvoerend ambtenaren.

Werk je bij een gemeente,  de overheid of een publieke organisatie, dan bieden we je de mogelijkheid om (gratis) online te netwerken en afspraken in te plannen met aanwezige sprekers, partners en vakgenoten.

 

Bezoekers zijn werkzaam in functies als:

  • Afdelingshoofd/directeur
  • Beleidsadviseur / Bestuurder
  • Coördinator/projectleider
  • Functioneel manager
  • Gemeentesecretaris / griffier
  • Informatiemanager / ICT manager
  • ICT professional
  • Programmamanager

Waarom bezoeken?

  • een sterk inhoudelijk online programma met keynotes, rondetafelgesprekken en break-out sessies over datagedreven werken en digitale transformatie
  • praktijkcases van gemeenten, overheden en marktpartijen zorgen ervoor dat je na afloop op de hoogte bent van relevante ontwikkelingen
  • online netwerken, 1-op-1 kennis uitwisselen met vakgenoten en toonaangevende marktpartijen die slimme ICT oplossingen bieden.

Deelname is kosteloos.

Log in of registreer

Hoofdmediapartner

Sponsoren